Facebook Adverteren Uitbesteden?
Heb jij wel eens iets verkocht nadat je er mee op Facebook had geadverteerd? Meestal krijg je wat duimpjes en hartjes en dan houdt het wel op.
Je hebt vast wel eens Like en winacties gedaan? Hoeveel bestellingen kreeg je daardoor? Waarschijnlijk niks.
Dat komt doordat je de verkeerde mensen bereikt. Vraag een willekeurige voorbijganger maar eens of hij of zij met je wil trouwen. Dat is veel te direct, ze kennen je nog niet. Like en winacties belanden altijd bij mensen die hun tijdlijn vol hebben met die acties. Die gaan niet bij jou kopen, geloof me.
Facebook is een sociaal platform, mensen komen daar voor hun plezier. Niet om een advertentie in hun gezicht gedrukt te krijgen. Je moet het op een persoonlijke manier aanpakken wil je echt resultaat halen. En dat is zeker mogelijk hoor, zelfs nu nog en al met een paar euro per dag.
Als mensen nog niet klaar zijn om jouw product of dienst te kopen dan gooi je al je budget eigenlijk gewoon weg.
Wil je effectief én efficiënt adverteren op Facebook? Dan moet je goed weten wat je doet. Facebook is namelijk erg goed in jouw budget opslokken.
Klik je wel eens op de "promoot bericht" knop? Dan ben jij waarschijnlijk iemand die zijn geld verspilt.
Dat klinkt niet fijn hé, geld weggooien is nooit leuk. Facebook advertising is zoveel meer dan op een promoot knop drukken. Ik heb trainingen gevolgd, duizenden euro's aan advertenties uitgegeven en heel veel getest om daarachter te komen.
Stop dus met geld verspillen. Doe het liever direct goed. In de veel gevallen kun je zelfs al direct je advertentiebudget terug verdienen voor het van je rekening geschreven wordt...
Voordat je exact weet hoe je succesvolle campagnes runt ben je wel even bezig. Het is superleuk om dat zelf te gaan ontdekken. Maar dat kost je veel tijd en ook geld. Wil je liever meteen rendement halen met je Facebook advertenties?
Plan dan een adviesgesprek en we kijken wat er voor jouw bedrijf mogelijk is...