Begin dit jaar werd me door collega marketeers gevraagd wat onze ervaring is met social media ads binnen de online marketing en seo business. Nieuwe platforms zoals TikTok nemen een steeds grotere rol in. Maar moet je overal direct op inspelen of bepaal je per klant en doelgroep waar je op inzet?
Iedere klant is anders, veel doelgroepen hebben wel dezelfde kenmerken. Zo is het bij een jonge doelgroep vaak belangrijk om nieuwe trends snel op te pakken. Ook wil zo’n hype nog wel eens overwaaien. Dat kan een reden wezen om terughoudend te zijn. Aan de andere kant, wanneer je investeert in zo’n platform met ads dan komt daar ook een rendement uit. In het artikel van onze collega’s komen 6 online marketing experts ( waaronder ik 😉 aan het woord om hun idee hierover te vertellen.
Ontdek het in dit artikel van WildCoffee Marketing
Gestart met een droom en een online onderneming in 2008, stond ik, net als velen, voor de uitdagingen van de immense digitale wereld. Met passie en ambitie in overvloed, maar zoekend naar richting, ontdekte ik de kracht van SEO. Deze ontdekking werd niet alleen mijn reddingsboei, maar ook mijn roeping. Nu, met SuperSEO, zet ik mijn ervaring en kennis in om anderen hun eigen succesverhaal te laten schrijven.